Hi Dutchies! - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Ruth Vonken - WaarBenJij.nu Hi Dutchies! - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Ruth Vonken - WaarBenJij.nu

Hi Dutchies!

Door: itsruthvonken

Blijf op de hoogte en volg Ruth

15 Juli 2012 | Nederland, Maastricht

‘Starting a new challenge’, zo kijk ik tegen de komende twee weken aan. Blij verrast door Dutch Flower Group mag ik de floristry world in Engeland gaan ontdekken. Deze werkvakantie gaat zeker mijn visie vormen op de Britten en wat zij met bloemen en planten hebben.
Wat voor invloed heeft het Diamond Jubilee van Queen Elizabeth gehad op de flower business en wat hebben de Olympische Spelen 2012 in dit opzicht nog in petto? Ik ben benieuwd.

De kick-off zal de eerste twee dagen plaatsvinden in Nederland, waar ik in Honselersdijk hoop de organisatie van DFG beter te leren kennen. Hierna vertrek ik naar Engeland om mijn werkvakantie voort te zetten bij verschillende sites van een DFG dochterbedrijf.

Keep you posted!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Maastricht

It's Alive Travel

Recente Reisverslagen:

30 Juli 2012

We go for Gold!

26 Juli 2012

Moving Down South

20 Juli 2012

UK Alive!

17 Juli 2012

The flower business a rollercoaster!

15 Juli 2012

Hi Dutchies!
Ruth

Actief sinds 12 Juli 2012
Verslag gelezen: 638
Totaal aantal bezoekers 10340

Voorgaande reizen:

16 Juli 2012 - 29 Juli 2012

It's Alive Travel

Landen bezocht: